piątek, 10 stycznia 2014

Początek Nowego Życia.

Dwie kreseczki na teście. Szczęście i obawy...
Czy maluszek będzie zdrowy? Pierwsza wizyta u lekarza USG malutki zarodek :) 
Gratuluję jest Pani w ciąży! :)
Mijały tygodnie żyłam od wizyty do wizyty co tym razem powie lekarz? Czy dziecko jest zdrowe? Czy już poznamy płeć? 
Echo serca płodu, tego badania najbardziej się bałam. 
Serce zdrowe :) kamień z serca !
Od tej chwili już czekałam szczęśliwego rozwiązania termin był na 28.08 jednak księciunio postanowił zrobić jak siostrzyczka i wcale nie chciał opuścić maminego brzuszka :) Trzeba było Go wypędzić.
03.09.13 r. przyszedł na świat Nasz syn Alan Mikołaj :)
Cały i zdrowy chłop jak dąb 3450g 55cm :)
I tak narodziła się Nasza wielka mała miłość ;)
Badania słuchu prawidłowe, serce zdrowe wszystko na swoim miejscu i to najważniejsze.
Po trzech dobach wypisano Nas do domu szczęście ogromne. Tak na prawdę to mimo, że to moje drugie dziecko to pierwszy raz sama mogłam się zająć noworodkiem bez nadzoru pielęgniarki bez kabelków. Zupełnie inaczej, pierwsza kąpiel, wstawanie w nocy na karmienie przewijanie to jest coś cudownego. 
Nie mogę się napatrzeć na te moje piękne szczęście i uwierzyć że już mam je przy sobie :)

Alanek z dnia na dzień coraz bardziej się zmienia każdy dzień niósł ze sobą coś nowego,
dziś już się chichra w głos gada i jest baardzo aktywny :) 




Do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz